Тема: Кључне речи пројекта које уједно у великој мери објашњавају његову суштину су – екологија, природна средина, наслеђе природе у свести урбаног појединца, етнографски „примитивизам“. Горућу тему климатских промена и екоглогије не треба посматрати без комплементарног питања наслеђа/баштине. Не експлоатација наслеђа, већ његова презервација, чиме би се допринело еколошкој свесности. Не може се бесконачно стварати дисбаланс тако што се узима, а ништа се не враћа.
Парадоксално проблему на који пројекат одговара, у свести урбаног и модерног човека, који можда никада сам није проводио време на селу, ипак у кризним тренуцима (попут овог) јавља се готово инстинктивни (исфорсирани?) нагон за повратком на „старт“. Садашња ситуација само је дубље потврдила и оправдала премису од које смо кренуле, уједно нас инспиришући да се на овоме дуже задржимо, а то је препознавање значаја наслеђа и обавеза постојања баланса екосистема наслеђа. Неко ко никад није био на селу, осећа да је то његова баштина. Како то? Можемо се окренути и на питање колико су велики музеји eco-friendly или организовање великих изложби поготово ако се позајмљују дела из других музеја?
Проблем: отуђеност модерног човека од свог изворног окружења, изгубљена веза са природом и свест да је живот потекао из природе, не из фабрике. Отуда је наше наслеђе, наша баштина управо та иста природа. Прогресивна дискрепанца између урбаног човека и природе.
Коме: потенцијално је доступно свима од 7 до 77, али бисмо волеле да се што више обратимо млађим генерацијама које још увек формирају свој поглед на каузалност догађаја у свету ( на макро и микро плану), уједно сматрајући да њима, с обзиром да смо и саме младе, можемо најприродније да предочимо фреквентне проблеме са којима се и нас две сусрећемо.
Како: у реалности бисмо кренуле са својим сајтом, јер је утопистичка мисао да би поједине организације у почетној фази пројекта желеле да учествују pro bono. Начини визуелне комуникације – најразличитији, плус наравно отворени простори за дискусије, изношење сопствених идеја….
Impact: подизање колективне свести путем индивидуалних само информисања.