Doc. dr Milica Božić Marojević
17. 03. 2020.

UPUTSTVO ZA IZRADU PLANA ZA ŠKOLSKU PRAKSU 2
IZ METODIKE NASTAVE ISTORIJE UMETNOSTI / LIKOVNE KULTURE
U USLOVIMA VANREDNOG STANJA

1. Potrebno je da se upoznate sa nastavnim procesom na predmetu istorija umetnosti/likovna kultura. To znači da je neophodno da pogledate Plan i program nastave IU/LK u srednjim školama (nalazi se na sajtu MPNTR), da ga analizirate, dobro uočite iz kojih komponenti se sastoji. Analizu šaljete na mejl. (Dodatne informacije možete naći na sajtu Zavoda za unapređenje obrazovanja i vaspitanja.)

2. Sledeći korak je da napravite plan praćenja (i upoznavanja) nastavnog procesa (u svim elementima: program, plan, nastavna sredstva, oblici-metodi rada u pripremi časa, posebno oblici rada na času, kriterijumi i način provere znanja i ocenjivanja uspešnosti savladanih zadataka). Obavezno treba da obratite pažnju na to koje su stvari unapred zadate (konstante u sistemu), a koje promenljive, pa da odredite sopstvene „metode“ praćenja realizacije nastavnog procesa. Budući da neće biti boravka u školi, predaje se samo tabela sa parametrima koji bi se posmatrali.

3. Pripremiti detaljno obrazložen predlog časa sa nastavnom jedinicom koju ste odabrali (formular pripreme za čas) i poslati na odobrenje.

4. Napraviti i predati portfolio najmanje 7 dana pre polaganja ispita. Portfolio se sastoji iz: analize nastavnog plana i programa, vodiča za praćenja nastave, pripreme za čas, scenarija izvođenja.

5. Tokom maja, sredom, u terminu konsultacija (od 12.15) studenti će putem skajpa držati čas. Važno je da se unapred dogovorite / rezervišete termin.

6. Nakon održanog časa, studenti ISTOG dana šalju samoevaluaciju, koja se priključuje portfoliju.

7. Ocena se formira na osnovu portfolija i održanog časa, u odnosu 40/60.

Last modified: Monday, 23 March 2020, 04:34 PM