Tema kojom bih se bavila za ispitni rad jeste Uticaj medija na politički aktivizam mladih u Srbiji. Kada je reč o metodu, opredelila bih se za analizu sadržaja određenih medija, odnosno njihovih internet platformi, ako pretpostavimo da mladi u većoj meri koriste te izvore, za razliku od klasičnih štampanih formi medija, i tako dolaze u dodir sa različitim vestima političke sadržine. Ovde je značajno da uvidimo koliki je uticaj medija i načina njihovog izveštavanja, kakve ‘posledice’ oni mogu da imaju, konkretno kod mladih ljudi i da li oni time oblikuju jednu društvenu stvarnost prema kojoj onda mladi delaju, donose odluke i izbore, tj. da li se kod njih stvara jednostrana perspektiva iz koje oni potom posmatraju određena dešavanja u društvu, ali i sopstvene životne događaje. Na ovu temu se kao značajan može izdvojiti pristup tranzicije u odraslost (različite faze u kojima se mladi nalaze tokom života i da li ima neke razlike u njihovom percipiranju i tumačenju vesti- obrazovanje, nezavisnost i samostalnost, zaposlenje…), a pored njega imamo i pristup životnog toka koji se fokusira na istraživanje odnosa između institucionalnih i strukturalnih činilaca i značenja koja im akter pridaje, donoseći dalje odluke na osnovu toga (značajno da se istraži da li veća sklonost ovim činiocima može da doprinese olakom prihvatanju svega što piše u vestima ideološki obojenih medija kod mladih, onako kako je napisano). Istraživanja koja se bave time koliku moć mediji imaju u stvaranju iskrivljene društvene stvarnosti neophodna su, pogotovo ona koja se odnose na mlade individue kao ranjivu grupu. Društvena relevantnost ove teme proističe iz njenog značaja u boljem razumevanju načina na koji mediji funkcionišu danas, kada su svuda oko nas i kada smo ‘bombardovani’ mnogobrojnim vestima različitih sadržina sa svih strana, dok se sociološka nalazi u posedovanju moći, u ovom slučaju medija, da u potpunosti konstruišu društvenu stvarnost, najčešće iskrivljenu sliku, što je od daljeg značaja za društvenu svest i delanje, životne putanje mladih, kao i formiranje socijalnih biografija.