S obzirom na istraživanja, verujem da možemo smatrati da su se u skorije vreme među mladima odnosi promenili. U savremenom društvu među mladima možemo primetiti težnju ka konceptu “čiste veze”, među mladima postoji tendencija da se intimni odnosi zasnivaju na ravnopravnosti i ljubavi kao međusobnoj podršci. Patrijahalne vrednosti koje su dominantne unutar bračnih odnosa, većinom su temelj zastupljenim ulogama koje su podeljene na osnovu roda. Ograničavajući ulogu žene na ulogu majke i domaćice, opravdavajući njenu ulogu kao prirodnu i normativnu, dok za muškarce uloga ostaje dominantna u okviru javne sfere. Naravno pod uticajem tendencija savremenog doba postoje izuzeci ali možemo očekivati da u Srbiji koja je i dalje zemlja pod uticajem strogo patrijahalnih i konzervativnih društvenih vrednosti izuzeci su retki. Kao posledica blokirane transformacije intimnosti partnerskih odnosa u Srbiji, unutar bračnih odnosa prisutni su odnosi koji se generacijski nisu menjali i zasnivaju se na rodnim podelama na muške i ženske poslove. Generacijske promene su slabo uočljive, i zasnivaju se na dvostrukoj ili višestrukoj opterećenosti žena koje su zarad ekonomske pomoći porodici sada radno aktivni članovi, a briga o mladima i starima i dalje ostaje u njihovom domenu.
Porodica "izbornih afiniteta", kod nas po mom mišljenju još uvek ne postoje u okviru Srbije. Ne može se osporiti činjenica da u porodicama postoji velika posvećenost rodno zasnovanim podelama koje se generacijski prenose i zadržavaju, te podele se smatraju normativnim i očekivanim. Prakse intimnosti, da bi se istraživale unutar partnerskih odnosa u okviru Srbije, mora da krenu od istraživanja različitih društvenih aspekata (klasa, rod, etnicitet, starost..). Zatim je važno pristupiti nivou prisutnosti ili odsutnosti intimnosti i egalitarnosti, emancipacije unutar partnerskih odnosa kao i stavovima samih pojedinaca.